* مشتری گرامی، در صورتیکه در مورد نحوه عملکرد دستگاه ها و یا تنظیمات آن ابهامی دارید، پیش از ارسال درخواست و یا تماس با شرکت، قسمت سوالات متدوال را بررسی کنید. پاسخ بسیاری از سوالات شما عزیزان در این قسمت فراهم شده است.
پرسشهای متداول
نصب و راه اندازی اجاق گاز
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، لطفا برای ارسال درخواست خود جهت نصب و راه اندازی کلیک کنید.
گارانتی و خدمات
مشتری عزیز، برای اطلاع از شرایط گارانتی کلیک کنید .
چرا فندک الکتریکی کار نمی کند؟
معمولا به خاطر وجود جرم یا مواد پاک کننده بین سر شعله و فندک یا عدم قرارگیری درست سرشعله و اجزای آن این اتفاق می افتد. برای رفع مشکل فضای بین فندک و سرشعله را تمیز نموده و از قرار گرفتن صحیح اجزای سر شعله اطمینان حاصل فرمائید.
چرا ترموکوپل عمل نمی کند؟
کثیف بودن سوراخ های سرشعله و یا تجمع دوده در ترموکوپل باعث عملکرد نادرست ترموکوپل میشود. دوده ها و سوراخ های سرشعله را تمییز کنید.
اجاق ها فر دارند ؟
خیر، اجاق ها طرح فر هستند.
هزینه نصب و ایاب ذهاب به چه صورت است؟
هزینه ارسال به استان های تهران و البرز رایگان می باشد. برای سایر استان ها، کمک هزینه تا سقف 500 هزار تومان پرداخت می شود.
گارانتی چگونه فعال می شود؟
لطفا به هیچ عنوان محصول را باز نکنید و بسته بندی فقط توسط کارشناسان بوگر باز شود. بعد از امضای برگه گارانتی توسط تکنسین شرکت بوگر، دستگاه شما گارانتی می شود.
چطور از فروشگاه سایت بوگر خرید و به آن اعتماد کنم؟
با مراجعه به بخش محصولات و افزودن محصولات مورد نظر به سبد خرید می توانید به صورت آنلاین محصولات ما را خریداری کنید. بوگر با دارا بودن اینماد خیالتان را از خرید اینترنتی راحت میکند.
سبد خرید
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.